Reklama na sociálních sítích

Popis služby

Výkonnostní reklama na Facebooku, Instagramu a dalších sociálních sítích nabízí e-shopům obrovskou příležitost. Díky širokým možnostem cílení můžete efektivně budovat povědomí o brandu i produktu, získat nové zákazníky nebo udržovat kontakt s těmi stávajícími.

Reklama na sociálních sítích ale není o lajcích. Musí vydělávat. A s tím vám pomůžeme.

Vybereme vhodné sociální sítě a připravíme strategii dle vašich cílů. Implementujeme analytické nástroje, připravíme grafické podklady a nastavíme kampaně. Postaráme se o to, aby se vám výkonnostní reklama vyplatila.

Co pro vás můžeme se social media udělat

Audit reklamních účtů

Provedeme detailní audit vašich reklamních účtů. Odhalíme chybky a identifkujeme příležitosti pro zlepšení. Máme zkušenosti ze stovek reklamních účtů, a tak přesně víme, na co se zaměřit.

Zařazení produktů do správných kategorií

Je váš produkt jasně srozumitelný, nebo jej zákazníci potřebují poznat a pochopit? Jak dlouho typicky trvá nákupní rozhodování? Na co se zákazníci nejčastěji ptají? Nakupují u vás opakovaně? Chcete pouze prodávat, nebo i budovat značku? Připravíme strategii pro výkonnostní kampaně na míru vašemu produktu. Vybereme vhodné sociální sítě, stanovíme rozpočet na reklamní kredit a definujeme cílová publika.

Nastavení analytických nástrojů

Řízení bez dat je jenom hádání, praví známá poučka. Kvalitní a přesná data jsou jedním z pilířů úspěšného e-shopu. Zajistíme kompletní nastavení analytických nástrojů Google Analytics, Facebook Pixel i dalších. Implementujeme měřící kódy na váš web, abychom mohli přesně vyhodnotit dopad kampaní a pomoci vám s růstem návštěv i tržeb.

Příprava kampaní a reklam

Připravíme strukturu reklam a kampaní v rámci frameworku STDC (see – think – do – care). Uzpůsobíme také sdělení reklam – grafiku a texty. Reklamy budeme cílit na nové potenciální zákazníky, k tomu zajistíme klasický i dynamický remarketing.

Správa a škálování

Kampaně nestačí jen jednou nastavit. Je třeba se jim pravidelně věnovat. Najdeme vítězné kombinace cílení a kreativ a začneme s jejich škálováním. Nefunkční kombinace upravíme, vypneme a vytvoříme nové. Docílíme tak co nejvyšší návratnosti vašich kampaní a zároveň zásadně navýšíme obrat.

Reporting

Budete mít neustálý přehled o výsledcích kampaní. Veškeré dostupné ukazatele reportujeme na denní bázi v real-time reportovacím nástroji Google Data Studio.

Proč právě DIGITALMAKERS

Výkonostní marketing
Soustředíme se na jasné cíle, reklama musí vydělávat. Každou kampaň tedy zakládáme tak, aby vynášela dle předem dohodnutých cílů.
Správná kombinace kanálů
Na základě analýzy Vašeho byznysu využijeme ty nejefektivnější kanály pro maximální navýšení obratu a snížení nákladů.
Otevřený a transparentní přístup
Veškeré reklamní účty jsou ve vašem vlastnictví a ke kampaním máme pouze přístupy nutné pro správu. Žádné zavazující smlouvy na léta dopředu. Kdykoli se můžete rozhodnout spolupráci ukončit a vaše účty i s daty Vám zůstanou.
Nejen agentura
Naši klienti jsou pro nás partneři, kde nám jde o dlouhodobý a úspěšný vztah. Na klientech nám záleží a proto jim často pomáháme i se záležitostmi ne zcela marketingového charakteru.
Preciznost
Rychlost může být často pro tvorbu reklamy klíčová. Jsme si toho velmi dobře vědomi a proto jsou pro nás domluvené termíny klíčové.
Previous
Next

Jak na to? Máme své postupy

Brand discovery

V úvodní fázi spolupráce se seznámíme se značkou, provedeme a vyhodnotíme audit aktuálního stavu kampaní a webu, identifikujeme případné slabiny. Uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možností.

Strategie

Na základě brand discovery vytvoříme strategii pro výkonnostní marketing a poskytneme doporučení pro rozvoj webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Vymyslíme vhodnou komunikační strategii, ať už půjde primárně o produkty, brand awareness, či kombinaci obojího. Vybereme, doporučíme a společně odsouhlasíme vhodné marketingové kanály.

Přípravná fáze

Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Conversion Tracking a další), abychom mohli vyhodnotit dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Dle strategie připravíme kampaně na stanovených platformách, zajistíme grafické podklady do reklam a napíšeme k nim poutavé texty.

Spuštění kampaní a optimalizace

Spuštěním kampaní práce nekončí, ale teprve začíná. Kampaně budeme aktivně upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity v rámci stanoveného rozpočtu.

Škálování

Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky výsledkům z optimalizační fáze nalezneme vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.