SPRÁVA PPC KAMPANÍ
Popis služby
Pay-per-click reklama je osvědčeným a velmi rozšířeným online marketingovým nástrojem, který zvýší prodeje na vašem e-shopu.
V České republice jsou nejpoužívanější PPC systémy Google Ads a Seznam Sklik. Se správou obou těchto nástrojů máme dlouholeté zkušenosti.
Zajistíme, abyste se prostřednictvím PPC kampaní objevili na předních příčkách ve vyhledávání. PPC reklamou vhodně oslovíme vaše zákazníky v klíčové fázi jejich nákupního rozhodování. Postaráme se o vyhledávací kampaně (klasické i dynamické), display ads, Google Nákupy, klasický i dynamický remarketing.
Co pro Vás můžeme v PPC udělat
Audit reklamních účtů
Podrobně prozkoumáme a vyhodnotíme vaše PPC účty a reklamy. Najdeme možná zlepšení a odstraníme případné chyby. Vysvětlíme si jak efektivně tvořit reklamu a případné chyby.
Nastavení analytických nástrojů
Díky implementaci měřících kódů na Váš web budeme moci přesně vyhodnocovat data z probíhajících kampaní. Získaná data následně zobrazíme v uživatelsky přehledných nástrojích. Implementaci můžeme provést my nebo váš správce webu.
Nastavení Google Shopping
Google Shopping je jedna z nejvýhodnějších možností reklamy. Oslovíme pouze relevantní klienty, kteří hledají přesně Vaše produkty. Ničeho se však nebojte, o vše se postaráme a ještě Vám ukážeme jak.
Vyhledávací kampaně
Zobrazíme Vás ve vyhledávačích lidem, kteří hledají Vaše produkty nebo služby. Na množství produktů nezáleží, vše zařídíme v nejvyšší kvalitě.
Remarketing
Zajistíme, že svou reklamou zasáhnete přesně ty zákazníky, kteří jsou ohledně koupě „na vážkách“. Pomocí klasického i dynamického remarketingu jim zobrazíme prohlédnuté produkty a dodáme jim argumenty, proč nakoupit právě u vás.
Správa & reporting
Kvalitním PPC kampaním je třeba se dlouhodobě věnovat. Najdeme vítězné kombinace cílení a kreativ, provedeme potřebné úpravy a škálování. Zajistíme vhodné nástroje pro reporting výsledků v reálném čase, abyste kdykoliv věděli, jak se reklamě právě daří.
Proč právě DIGITALMAKERS
Jak na to? Máme své postupy
Brand discovery
V úvodní fázi spolupráce se seznámíme se značkou, provedeme a vyhodnotíme audit aktuálního stavu kampaní a webu, identifikujeme případné slabiny. Uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možností.
Strategie
Na základě brand discovery vytvoříme strategii pro výkonnostní marketing a poskytneme doporučení pro rozvoj webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Vymyslíme vhodnou komunikační strategii, ať už půjde primárně o produkty, brand awareness, či kombinaci obojího. Vybereme, doporučíme a společně odsouhlasíme vhodné marketingové kanály.
Přípravná fáze
Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Conversion Tracking a další), abychom mohli vyhodnotit dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Dle strategie připravíme kampaně na stanovených platformách, zajistíme grafické podklady do reklam a napíšeme k nim poutavé texty.
Spuštění kampaní a optimalizace
Spuštěním kampaní práce nekončí, ale teprve začíná. Kampaně budeme aktivně upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity v rámci stanoveného rozpočtu.
Škálování
Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky výsledkům z optimalizační fáze nalezneme vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.