Správa srovnávačů zboží

Popis služby

Vaše produkty musí být vidět tam, kde je zákazníci hledají.

Postaráme se o inzerování vašich produktů v rámci zbožových srovnávačů Heuréka, Zboží, Glami, Favi a Bonami.

Co pro vás můžeme se srovnávači zboží udělat

Založení účtů a úprava XML feedů

Vybereme vhodné srovnávače dle vašeho sortimentu a provedeme jejich nastavení včetně měření konverzí. Zpracujeme analýzu produktových feedů a pokud bude třeba, upravíme je přes nástroj Mergado tak, aby splňovaly specifikace daného srovnávače. Pokud nemáte žádný feed vytvořený, připravíme zadání pro vašeho programátora. V případě Heuréky vám na web můžeme implementovat službu “Ověřeno zákazníky”.

Zařazení produktů do správných kategorií

Jedním z klíčů k úspěchu ve srovnávačích je zařazení produktů z vaší nabídky do správných kategorií. Jen tak zajistíte, aby se zobrazovaly relevantním zákazníkům. Postaráme se o správné zařazení produktů a jejich párování v produktových kartách.

Nastavení strategie

Nastavíme velikost bidů (nabízených cen za kliknutí) dle konkurenčnosti odvětví a cílového PNO. Doporučíme úpravy, které zajistí, že zacílíte ty správné zákazníky a od koupě je ničím neodradíte. Produkty budeme udržovat na předních pozicích v rámci produktových karet.

Optimalizace nákladů a automatizace

Nastavením naše práce teprve začíná. Budeme pravidelně kontrolovat výsledky e-shopu ve srovnávačích a upravíme vše s cílem vygenerovat co nejvyšší obrat při dodržení stanoveného PNO. Postupně pak zajišťujeme maximální možnou míru automatizace celého procesu.

Proč právě DIGITALMAKERS

Výkonostní marketing
Soustředíme se na jasné cíle, reklama musí vydělávat. Každou kampaň tedy zakládáme tak, aby vynášela dle předem dohodnutých cílů.
Správná kombinace kanálů
Na základě analýzy Vašeho byznysu využijeme ty nejefektivnější kanály pro maximální navýšení obratu a snížení nákladů.
Otevřený a transparentní přístup
Veškeré reklamní účty jsou ve vašem vlastnictví a ke kampaním máme pouze přístupy nutné pro správu. Žádné zavazující smlouvy na léta dopředu. Kdykoli se můžete rozhodnout spolupráci ukončit a vaše účty i s daty Vám zůstanou.
Nejen agentura
Naši klienti jsou pro nás partneři, kde nám jde o dlouhodobý a úspěšný vztah. Na klientech nám záleží a proto jim často pomáháme i se záležitostmi ne zcela marketingového charakteru.
Preciznost
Rychlost může být často pro tvorbu reklamy klíčová. Jsme si toho velmi dobře vědomi a proto jsou pro nás domluvené termíny klíčové.
Previous
Next

Jak na to? Máme své postupy

Brand discovery

V úvodní fázi spolupráce se seznámíme se značkou, provedeme a vyhodnotíme audit aktuálního stavu kampaní a webu, identifikujeme případné slabiny. Uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možností.

Strategie

Na základě brand discovery vytvoříme strategii pro výkonnostní marketing a poskytneme doporučení pro rozvoj webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Vymyslíme vhodnou komunikační strategii, ať už půjde primárně o produkty, brand awareness, či kombinaci obojího. Vybereme, doporučíme a společně odsouhlasíme vhodné marketingové kanály.

Přípravná fáze

Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Conversion Tracking a další), abychom mohli vyhodnotit dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Dle strategie připravíme kampaně na stanovených platformách, zajistíme grafické podklady do reklam a napíšeme k nim poutavé texty.

Spuštění kampaní a optimalizace

Spuštěním kampaní práce nekončí, ale teprve začíná. Kampaně budeme aktivně upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity v rámci stanoveného rozpočtu.

Škálování

Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky výsledkům z optimalizační fáze nalezneme vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.