Správa srovnávačů zboží
Popis služby
Vaše produkty musí být vidět tam, kde je zákazníci hledají.
Postaráme se o inzerování vašich produktů v rámci zbožových srovnávačů Heuréka, Zboží, Glami, Favi a Bonami.
Co pro vás můžeme se srovnávači zboží udělat
Založení účtů a úprava XML feedů
Vybereme vhodné srovnávače dle vašeho sortimentu a provedeme jejich nastavení včetně měření konverzí. Zpracujeme analýzu produktových feedů a pokud bude třeba, upravíme je přes nástroj Mergado tak, aby splňovaly specifikace daného srovnávače. Pokud nemáte žádný feed vytvořený, připravíme zadání pro vašeho programátora. V případě Heuréky vám na web můžeme implementovat službu “Ověřeno zákazníky”.
Zařazení produktů do správných kategorií
Jedním z klíčů k úspěchu ve srovnávačích je zařazení produktů z vaší nabídky do správných kategorií. Jen tak zajistíte, aby se zobrazovaly relevantním zákazníkům. Postaráme se o správné zařazení produktů a jejich párování v produktových kartách.
Nastavení strategie
Nastavíme velikost bidů (nabízených cen za kliknutí) dle konkurenčnosti odvětví a cílového PNO. Doporučíme úpravy, které zajistí, že zacílíte ty správné zákazníky a od koupě je ničím neodradíte. Produkty budeme udržovat na předních pozicích v rámci produktových karet.
Optimalizace nákladů a automatizace
Nastavením naše práce teprve začíná. Budeme pravidelně kontrolovat výsledky e-shopu ve srovnávačích a upravíme vše s cílem vygenerovat co nejvyšší obrat při dodržení stanoveného PNO. Postupně pak zajišťujeme maximální možnou míru automatizace celého procesu.
Proč právě DIGITALMAKERS
Jak na to? Máme své postupy
Brand discovery
V úvodní fázi spolupráce se seznámíme se značkou, provedeme a vyhodnotíme audit aktuálního stavu kampaní a webu, identifikujeme případné slabiny. Uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možností.
Strategie
Na základě brand discovery vytvoříme strategii pro výkonnostní marketing a poskytneme doporučení pro rozvoj webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Vymyslíme vhodnou komunikační strategii, ať už půjde primárně o produkty, brand awareness, či kombinaci obojího. Vybereme, doporučíme a společně odsouhlasíme vhodné marketingové kanály.
Přípravná fáze
Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Conversion Tracking a další), abychom mohli vyhodnotit dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Dle strategie připravíme kampaně na stanovených platformách, zajistíme grafické podklady do reklam a napíšeme k nim poutavé texty.
Spuštění kampaní a optimalizace
Spuštěním kampaní práce nekončí, ale teprve začíná. Kampaně budeme aktivně upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity v rámci stanoveného rozpočtu.
Škálování
Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky výsledkům z optimalizační fáze nalezneme vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.