Tvorba e-shopu

Popis služby

Vytvoříme Vám designový e-shop, který bude postaven na základě dlouholetých zkušeností.

Praktické ovládání v administraci, kvalitně zpracované UX pro orientaci zákazníka a zvýšení konverzního poměru.

Co pro vás můžeme s tvorbou e-shopu udělat

Kvalitní design

Zákazníci nakupují očima a proto je zapotřebí hezký a přehledný design ve kterém jsou zakomponované všechny potřebné prvky. Uděláme spolu návrh a postupně doladíme k vaší spokojenosti.

Využíváme kvalitní řešení

Z vlastní zkušenosti klientům doporučujeme krabicová řešení, která dále přizpůsobujeme klientům. Celkově tak snížíme náklady a během krátké doby jsme schopni postavit kvalitní e-shop.

Aplikace třetích stran

Platební brány, automatické detekce bankovních převodů, systémy pro napojení na přepravce nebo účetnictví? Vše snadno a rychle napojíme, nastavíme a vysvětlíme jak s nástroji dále pracovat.

Monetizace

E-shop má primárně vydělávat a proto vše nastavíme tak, abychom zvyšovali konverzní poměr, průměrnou hodnotu objednávky a zároveň proměnili jednorázového zákazníka v pravidelného.

Proč právě DIGITALMAKERS

Výkonostní marketing
Soustředíme se na jasné cíle, reklama musí vydělávat. Každou kampaň tedy zakládáme tak, aby vynášela dle předem dohodnutých cílů.
Správná kombinace kanálů
Na základě analýzy Vašeho byznysu využijeme ty nejefektivnější kanály pro maximální navýšení obratu a snížení nákladů.
Otevřený a transparentní přístup
Veškeré reklamní účty jsou ve vašem vlastnictví a ke kampaním máme pouze přístupy nutné pro správu. Žádné zavazující smlouvy na léta dopředu. Kdykoli se můžete rozhodnout spolupráci ukončit a vaše účty i s daty Vám zůstanou.
Nejen agentura
Naši klienti jsou pro nás partneři, kde nám jde o dlouhodobý a úspěšný vztah. Na klientech nám záleží a proto jim často pomáháme i se záležitostmi ne zcela marketingového charakteru.
Preciznost
Rychlost může být často pro tvorbu reklamy klíčová. Jsme si toho velmi dobře vědomi a proto jsou pro nás domluvené termíny klíčové.
Previous
Next

Jak na to? Máme své postupy

Brand discovery

V úvodní fázi spolupráce se seznámíme se značkou, provedeme a vyhodnotíme audit aktuálního stavu kampaní a webu, identifikujeme případné slabiny. Uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možností.

Strategie

Na základě brand discovery vytvoříme strategii pro výkonnostní marketing a poskytneme doporučení pro rozvoj webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Vymyslíme vhodnou komunikační strategii, ať už půjde primárně o produkty, brand awareness, či kombinaci obojího. Vybereme, doporučíme a společně odsouhlasíme vhodné marketingové kanály.

Přípravná fáze

Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Conversion Tracking a další), abychom mohli vyhodnotit dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Dle strategie připravíme kampaně na stanovených platformách, zajistíme grafické podklady do reklam a napíšeme k nim poutavé texty.

Spuštění kampaní a optimalizace

Spuštěním kampaní práce nekončí, ale teprve začíná. Kampaně budeme aktivně upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity v rámci stanoveného rozpočtu.

Škálování

Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky výsledkům z optimalizační fáze nalezneme vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.